Bästa recept tipset!

Nu ska jag dela med mig av ett recept som jag verkligen rekommendera er att testa.
700 nötfärs
4 ägg
Chili
Paprikapulver
Cayennepeppar
1 rödlök
1-2 msk kokosmjölk
1 burk ekologiska krossade tomater
Salt / peppar
Basilika
Paprika/majs

Sätt ugnen på 200 grader. Blanda 2 ägg med nötfärsen och krydda med chili/ salt/peppar/Cayenn/ paprikapulver. tryck ut färsen på en plåt.
Hacka löken och strö över plus majs och paprika om man vill. Häll över krossade tomaterna.
Vispa i hop 2 ägg med 1 msk kokosmjölk blanda i basilika, salta och peppra Häll över smeten! Grädda ca. 20-30 min.
Servera med färsk basilika och en sallad!
Tips: lägg gärna på lite bacon!
(Om ni testar får ni gärna berätta va ni tyckte)


Kommentarer
Postat av: louise h

Tack Hanna, tog upp färs men visste inte vad jag skulle göra!!
Ska testa detta nu :D

2013-02-21 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0