Död hud

Varning för känsliga läsare....

Ja då har det gått två veckor sen vi kom hem och givetvis i vanlig ordning har jag börjat fjälla.. Jag skule försöka fånga det på kort men syntes inte så bra så ja tänkte att jag skulle förstärka kortet, ååå herrejisses så jävla äckligt det blev men ja bjuder på det. Det jag ville komma fram till är varför börja man fjälla? det är så äckligt när det ligger dödhud överallt.



(som ni förstå ser jag inte ut såhär för då ade jag aldrig lagt upp kortet,hehe)

CURA SE

//HANNA



Kommentarer
Postat av: Christina

Shit! Jag läste "död hund" o blev helt kallsvettig. Vilken lättnad när jag upptäckte att jag läst fel :)

2012-03-14 @ 17:59:03
Postat av: Anonym

Jag dör var du är rolig i bland ;)

2012-03-14 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0