Beslutångest..

Godmorgon! I dag är det måndag och nu är det bara 3 veckor kvar tills jag slutar jobba på QQsthlm. Jag står och väljer mellan två olika jobb och det är bland det jobbigaste beslut någonsin. Jag vet att jag kommer ångra mig hur jag än gör. Helst skulle jag vilja jobba på båda ställerna. Jag har kämpat med modeller och utagningar sen december och nu är jag osäker. Att behöva tacka nej till ett riktigt bra jobb känns ju fruktansvärt samtidigt rätt häftigt om man tackar nej.. Herregud... Till helgen måste jag bestämmt mig.





CURA SE

//HANNA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer fram till rätt beslut! Lycka till.

2012-01-23 @ 15:43:42
Postat av: Lotta

Spännande, vad är det för jobbval du står inför?

2012-01-23 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0