Ett leeeeeende


Ja är så förbannat trött på människor just nu.
 Varje dag mötts man av gnälliga kärringar och en jävla massa ungdommar med attityds problem. Folk gnäller för att det är trångt och att någon råka luta sig på dom. Om man själv väljer att åka kommunalt tycker jag man få stå ut med allt vad det innebär för det är ingen dans på rosor direkt. Om man nu är en surig jävla klimakteriet kärring och gör inget annat än att gnäller på människor köp en bil ditt snåle monster så slipper du allt det här.. nämen just det du kanske inte ha råd med det men ändå tror du att du är lite finare än alla andra där du står med ditt billiga skit på läpparna och en fejkad gucci väska. Folk blir irriterade när folk klämmer in sig för att få åka med. Vi är alla mänskliga och jag tror att alla skulle göra likadant. Tid är pengar och ingen har tid att stå och vänta. Tillbaka till kärringarna.. Ja är spyless på er varje morgon direkt när jag kliver på bussen tills jag kliver av tunnelbannan, hur kan männskior ha så mycket tid och ork att lägga energi på vad andra personer gör. Just nu spyr jag när jag ser er, men inte tusan gnäller jag för det.


Alla människor är lika värda. punkt

Förlåt om jag låter bitter men jag bli så irriterad jag skulle kunna skriva i evigheter när det gäller det här.




CURA SE
// H AN NA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0