Vita tänder?


För att göra en lång historia kort. Jag har en kund som har en tandblekningstudio och lite annat smått och gott. Han är jätte populär då han använder bra produkter. typ alla i (lets dance) har gjort sina tänder där =) Iáf så har dom kommit ut med en ny "produkt" som man kan som privatperson köpa på nätet som består av ett kit där du gör en mall till dina tandskenor sen skickar du tillbaka dom så fixar dom ut skenor och tandblekningen..

I mitt fall så ville han att jag skulle få ett kit och se om ja fattade hur man skulle göra osv. det va LÄNNNNGE sen jag skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen jag skulle göra detta. Ja kan säja att dom gjorde om beskrivningen efter detta.


Nu har jag iaf fått mina skenor och blekning och det är helt grymt. Jag kan absolut rekommendera detta när det kommer ut till försäljning!









CURA SE

// H A N NA -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0