Kaos på landet


Vilken dag. Alla bussar i hela stockholm har varit inställda i dag pga av vädret. Trodde aldrig jag skulle komma till jobbet men med en kille som ville av hela sitt hjärta och själ att jag skulle jobba körde mig och hämtade mig på jobbet.

Hade lagt bort  snöskyfflen för i år men ack så fel jag hade...
Finns både för och nackdelar med att vara husägare! =)



i går kväll när vi kom hem skottade vi och när vi vaknade i morse såg det ut såhär, bilen och soptunnnnan va helt igensnöad!


CURA SE


// H A N N A -



Kommentarer
Postat av: Jacksson

Hejsan tjejen, då var det dags att vakna upp i verkligheten :) ..... Kanske Du förstår varför man ej gillar snön emellanåt.

Kram till Er båda.

Moster B

2011-02-12 @ 12:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0