Bon vivant

Mina dagar består för tillfället av att njuta av livet. Dagen börjar med en långpromenad sen en frukost på det, en liten lätt städning innan dagens träningspass. Kommer hem pussa på min lilla groda till hund, lagar middag. Gå ut i trädgården för att kolla så att blommorna lever och trädgårdsmöblerna står på rätt plats..Tvättar, gör saker som jag aldrig innan har hunnit med (tandläkar,bankärenden) Sen kommer min livskärlek hem och vi sitter och prata om dagen, vi åker och handlar, Jag åker en runda till stan för att träffa vänner. Kommer hem, går tillsammans en långrunda ner mot vattnet. Avsluta kvällen med middag.

Såhär kan en dag se ut. 2 veckor kvar sen börjar alvaret.. Jag ser fram emot att börja jobba igen.




CURA SE

// H A N NA -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0