Våran lilla älskade kräk-gos i spydrama

Jag vet att hundar kan spy och dom gångerna våran lilla 2,8kg klump har spytt har det varit ett litet skummat mjölk som kommit ut, men va hände i går natt? Jo våran hund la sådana pizzor i sängen och när Rickard lyfta han sprutspydde han över kläder på golvet.. Inte nog med det så luktade det verkligen spya.. Medan Rickard torkade spyor ett på natten låg jag under täcket och höll andan, jag tyckte eftersom han spytt på rickards sida/kläder på Rickard så va det han som fick ta det. (haha, ja kan inte annat än skratta när jag tänker tillbaka på när han sprang runt i kalsonger och torkade spyor hej vilt och inspekterade spyorna för att se va fan det va.. En händelserik natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0