1 kg lättare..

Godmorgon ! Startade dagen med en riktigt lång och skön promenad nu sitter jag i solen och räkna ner tills jag måste gå till jobbet.. Lite uppdatering med lchf.. Jag har snart klarat mig igenom tredje veckan.. Fuskat har jag gjort vid två tillfällen ena gången typ 7 vindruvor för jag kände att jag bara va tvungen och andra gången va i söndags då jag ställde mig på vågen och hade bara gått ner 1 kg då blev jag förbannad och åt typ 7 smågodis, dåligt? Ja vet.. Jag vet att det tar lite tid och jag ska ge det minst 3 veckor till.. Men däremot måtten har visat bättre resultatet så man ska nog inte stirra sig blind på vågen.. Hur går det för er???

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2421011/images/2012/pic_201015171.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dricka sprit är också att fuska

2012-05-03 @ 16:46:24
Postat av: Lotta

Varför ska du gå ner i vikt?

2012-05-08 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0