Rekommenderas INTE!

När jag såg denna smarriga LCHF kaka på bild så tänkte jag det här måste jag baka. Jag slängde i hop kakan tog ut den från ugnen den såg helt underbart god ut. Jag tog en liten sked för att provsmaka och herrejävlar var äcklig den var, var kan man förvänta sig av en kaka utan socker och inga kolhydrater?! Det roliga var att jag lät den stå framme för jag tänkte typ " den kanske bli godare när den kallnar" Min kakälskare till kille kommer hem från jobbet och tar sig en bit.. HAHA lite snällt kommer han till mig och säger : var är det för en kaka du bakat? jag börjar skratta då säger han det va nog det äckligaste jag någonsin ätit och det värsta du någonsin gjort..  där hamnade kakan i soptunnan...

Man lyckas inte alltid..... men fin va den..




CURA SE

//HANNA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0