Life goes on..


Vet inte hur jag ska börja eller hur jag ska skriva det här..


D
en 13 oktober va dagen vi vaknade upp med en pirrande känsla i magen och dagen vi trodde skulle bli en dag vi alltid skulle minnas med ett leende, men för oss blev det den värsta och mest fruktansvärda dagen i våra liv. Dagen vi fick veta att vår "ängel" slutat andas, det fanns inga hjärtljud. Det finns ingen förklaring till varför detta hände och vi kommer antagligen aldrig få reda på det heller.. Jag fick ett sent missfall som inte är det vanligaste men inte det ovanligaste heller. allting har en förklaring och jag tror det ainns en mening med det som hände, det va något som var fel. Men att behöva gå igenom det här är obeskrivligt och jag önska inte min värsta fiende eller någon jag känner ska behöva hamna i den situationen. Vi har varandra och det betyder allt.  Vi är starkare än någonsin och vi måste gå vidare, det kommer ta tid och det måste det får göra. Tack alla fina vänner/släkt/familj för era fina hälsningar och alla värmande ord det betyder så mycket.



/Hanna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på er

2011-10-30 @ 20:50:52
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Lina

Fy va hemskt :( tänker på er . Kram

2011-10-30 @ 22:36:27
Postat av: Sandra

Tänker på er båda och skickar styrkekramar!

2011-10-31 @ 04:29:05
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Många styrkekramar till er

2011-10-31 @ 21:19:53
Postat av: Louise

Tror som du.. allt har en mening.. även hur dumt det än låter.

Kämpa på Hanna och ta hand om varandra, hjälp varandra i medgångar och motgångar för ensam är inte stark. !!'



Kan inte föreställa mig hur det känns..

Många styrkekramar till dig !

<3

2011-11-01 @ 07:45:34
URL: http://hannalouiise.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag hoppas att ni båda ändå mår ok under omständigheterna. Jag tror precis som du att allt har en mening. Även om saker och ting kan göra ont, kännas orättvisa och hemska. Någonstans har det en mening även om det inte känns så just då. Ta hand om er! När ni har tagit er igenom detta är ni starkare än någonsin! Skickar en stoooor kram!

2011-11-01 @ 08:36:18
Postat av: Frida

Hej lilla Hanna och Richard. Jag beklagar det som hänt... det borde inte få hända. Ni har varandra och ni får se ljust på framtiden. Kramar Frida

2011-11-05 @ 19:43:01
Postat av: Frida

Hej lilla Hanna och Richard. Jag beklagar det som hänt... det borde inte få hända. Ni har varandra och ni får se ljust på framtiden. Kramar Frida

2011-11-05 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0