Mitt 2010



Mitt 2010 har bestått av både glädje & Sorg. Jag har tagit stora viktiga beslut om framtiden som jag aldrig i min vildaste fantasi skulle tro att ja skulle behöva göra i 21 års ålder. Det här året har jag lärt mig mycket, "allting går och går det inte så går det ändå" Det här året kommer att bli svårslaget men jag tror att 2011 kommer bli ett grymt år. Nu blir det ett fyrverkeri av mitt år 2010



Nyår 2009/2010

Vi hade en grym personalfest med jobbet


Vi åkte till Dubai, ja brände sönder mitt ansikte!


Vi började leta radhus..

.

Många sena kvällar med goda drinkar

Galna hemmakvällar


Vi firade midsommar i skärgården

Vi tillbringade 1 vecka i Spanien

Hemma i småland en helt underbar vecka

Hade en underbar kväll med nära och kära i Halmstad



Gröna lund med party gänget

Spenderade några dagar i cannesi Frankrike


Rickard va glad när vi gick på vår första 30års fest

Den 4 november skrev vi kontrakt och blev husägare.

Vi va världens lyckligast,

Vi va på julbord med jobbet.


Vi avslutade 2010 men en underbar helg i Järvsö med skidåkning och Mys.

Skulle kunna fortsätta i all evighet.

CURA SE

// H A N NA -


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0