Spring för livet


Löpning har inte alls varit min grej dom senaste åren. I september när jag satte igång med min träning fick jag göra massor med olika tester, ett moment va att springa 2 km så fort det gick, inga problem tänkte jag efter 500 m va ja trött efter 1 km hade ja sån håll att jag höll på att ramla av bandet, tiden blev 12,49 (riktigt dålig tid ) sen dess har jag sprungit för kung och fosterland flera gånger i veckan. Min bästa tid ligger nu på 9,46 och att gå till gymet och köra 5-6-7 km är nu inget problem och håll har jag aldrig längre! Allting går även om det är lite tufft i början ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma för mig, har precis satt igång med löpningen och långsamt blir det bättre och bättre ;)

2013-02-10 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0